Friday 8 June 2012

accident

hati aku sekarang tak tenang lorh , aku wisau sngatII kat BF aku ,
BF aku cerite ,mase dye balek dr ,makan KFC ,ade pompan mane ntah ttbe plok dye ,
then malamnye dye kne belasah ngan BF pompan too, ape yg pompan too cerite kat BF dye pun 
tak twu ,sampai laki aku kne belasah ngan kayu . tak ke gile jantan tuhh , p owg yang buat BF aku cmtoo, BF aku akan jumpe smpai lubang cacing punn . tunggu ! ,
malam tadi, lagi keian BF aku , mase aku maen m8 ngan dye , dye lepak kat taman malamII bute kol 1 pagi, 
suddenly ,ade keling mane ntah ttbe serang dye ,20 by 1 ! tak ke nyaweII ikan , p BF aku relax jewk . keling tuhh bawak parang, kne tangan dye belah kiri , luke besar lorh . kesian Bf aku tuhh, andai aku dekat ngan dye , aku jage dye smpai dye semboh , p nak buat cmner ?sabor jewk lorh . :(

No comments:

Post a Comment